onsdag 4. august 2010

Mitt første døgn som scrapper..

Jeg begynnte og kjøpe litt stempler og ark for noen år tilbake, med STORE planer om og lage kort, og hilsener til venner og bekjente.. Hadde jo et par venner som alltid laget så finne gavelapper til meg :-)
Også gikk alt i glemmeboka..... inntill nå...!
Satt her om dagen og surfet rundt på Youtube, inspirert av scrappesakene jeg hadde lagt i den nye hylla mi, og fant masse videoer om scrapping. Så da var det bare og sette igang, og her er resultatene av mitt første døgn som prøvescrapper :-)



Disse var de første jg laget... Bokser med plass til ymse ting og tilhørende kort..



Så var tiden inne for kort.. Og ville da lage lommekort.. Men turde ikke bruke designerpapiret jeg hadde kjøpt, så fant frem noen greier jeg hadde funnet på nille.... Men resultatet ble jo knall.. fikk det til....


Også et større prosjekt, etter og ha smugtittet litt rundt på youtube fant jeg ut at jeg måtte jo prøve meg på pop up kort. Ei heller nå turde jeg og prøve meg med designerpapir, så det ble kartong, og kopipapir *flirer* Men nå er jo konseptet forstått, så kanskje jeg tørr prøve med ordentlig papir neste gang.. sikkert litt penere en det her *kremt*



Dette kortet er et såkalt kort med hemmelig side... Spennende for barn, og spennende for meg.. *flirer*



Og selvfølgelig måtte jeg jo prøve meg på godtebokser også... Den høye trekantede ligner jo på de gamle geleboksene, og er geniale til og pute snop til barna i slik at de må rive den opp for og finne snopet. Den trekantede er bare så utrolig flott når du lager mange av de og legger de i en runding slik at den ser ut som en kake... det er et prosjekt jeg skal gjøre :-) 


Gløden er funnet...........

Det eneste problemet jeg har nå er og tørre og lage disse tingene med det dyre papiret jeg har kjøpt :-)
-men det er vistnok en typisk nybegynner greie har jeg hørt noen rykter om :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)