onsdag 1. september 2010

Ferie i Harstad

Har hatt en fabelaktig ferie i Harstad hos min venninde "høna".
"høna" er veldig imot og få navn og bilde publisert på nett, så derfor er hun sladdet og omtales derfor bare som "høna".
"høna" har desverre vært syk fra jeg kom til jeg dro, så jeg er derfor svært så imponert over at vi fikk gjort så mye som det vi fikk..
Første helgen tilbrakte vi på BAKGÅRD festivalen.. Moro som fy..
Og i løpet av de to ukene var vi ute og gikk i både skog og fjell, vi var på kaffe, hadde film kvelder, og gikk på kino. Vi var ute og spiste, og jeg må si jeg har forelsket meg i et sted som heter Metzo, de hadde sinnsykt god kaffe, og noe som het Bibilo eller noe (brød med biff og salat) og det var bare sinnsvakt digg.
Fikk ikke sett verken midnattsol eller nordlys som de er så kjent for, men det betyr vel bare at jeg må ta meg flere turer ditt ;-)















































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)