lørdag 8. januar 2011

Bursdagskort til bror

Kort nr 002 og 003 er ikke lagt ut, og blir ei det heller før personene som skal ha de har fått de ;-) Derfor hopper vi rett på nr.004 :-)

Da kommer det et kort som jeg ikke er sikker på at jeg klarer og gi bort :-) Jeg synes det ble så utrolig fint.. Og det er enda finere i virkeligheten enn på bilder, bildene rettferdigjør virkelig ikke hvor fint det ble.. *hehe*
Og dette er nok et kort jeg kommer til og lage flere av, for det var virkelig morsomt og lage.

 Og Kuttkut har denne helgen en liten utfordring på FB, så da har jeg lagt til kortet der :-) Og dette er da den føste utfordringen jeg er med på, så det er spennende :-)







Kortet er ca ; 12"x12 1/2" Og mal til kortet finner du HER
Papir : Det brune er Rosenhagen fra Kort & Godt. Det stripete grønnbrune er mom`s good linen fra Junkitz
Blonder : Kuttut
Charms : Kuttut
Blomster : Artistry flowers fra Prima. Den minste ensfargede er fra Mulberry.
Stempler : De to på innsiden av kortet er fra Vivadecor. De på utsiden  er fra Fancy Pants.

Jeg blir super takknemlig om noen kan hjelpe meg med produsentene av ting jeg har satt ? ved.

98% av mine ting er nemlig kjøpt brukt inne på scrapping.no, så jeg hvet virkelig ikke hvor ting kommer fra.
 Og en av de tingene jeg setter stor pris på når jeg leser andre sine blogger er at de skriver produsenten på ting ! 

1 kommentar:

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)