søndag 6. mars 2011

Stjernekort / Stjernebok

Så et slikt kort her forleden, og ble fristet til og prøve selv.. Det gikk ganske så greit, og jeg synes de er fantastisk flotte.. Jeg har ikke dekorert det enda og slikt, for jeg vet jo ikke hva jeg skal bruke det til.. Men det kommer nok etterhvert.. :-)



Dette kortet er laget etter en video fra YouTube. Finner desverre ingen mal noen sted. Det er korte videoèr og irriterendes og finne rekefølgen på de. Så derfor har jeg gjort det for deg, om du vil prøve deg på dette kortet.. :-)
Du kan også finne en annen type stjernebok hos papirgleder, du bruker mindre papir, men må sy.

Papir : Det brune er Bazzill, de andre er kartong fra lagerutsalget.
Diecuts : Englene er stanset ut med en liten hånd punch
Blomstene : Den brune er Petaloo, den hvite er Prima og rosen er fra wildorchidcrafts.
Bånd : Brun Organza




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)