torsdag 17. mars 2011

serviett kort

Så var det bursdag igjen, og jeg måtte bare prøve meg på brette teknikk.. Fant en tutorial og satte igang.. Men med den tålmodigheten jeg har, så kan du jo tro at jeg leste hele.. NOT.. .Så ble ikke alle brettene, men flott synes jeg at det ble...*hehe*
Glemte og ta bilder av kortet etter at det var helt ferdig, for har jo stemplet rundt omkring med best friends, og gratulerer med dagen og sånt..
Men men, her er iallefall bilder av det.. :-)



Kortet er laget av et 12"x12" ark etter mal fra StampARTic
Papir : Utvendig - Grønne -  Parafin fra Basicgrey
                            Gult prikkete -  ????
                            Rutete -  ?????
          Innvendig -  Det gule rutete er andre siden av parafin fra Basicgrey
                            Trekantene -  Renew fra Basicgrey
                            Firkantene -  Er fra Scrappers Choice og er designet av Vibeke Spigseth.
Bånd :  ????
Bord : MS Doily lace edge border punch 

Jeg blir super takknemlig om noen kan hjelpe meg med produsentene av ting jeg har satt ? ved.

98% av mine ting er nemlig kjøpt brukt inne på scrapping.no, så jeg hvet virkelig ikke hvor ting kommer fra.
 Og en av de tingene jeg setter stor pris på når jeg leser andre sine blogger er at de skriver produsenten på ting ! 









1 kommentar:

  1. Det prikkete arket, med hestehov på, er fra Scrappers choice og er designet av Vibeke Spigseth. Nydelig ark! :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)