torsdag 24. mars 2011

Uten en tanke

Fant ut at jeg og må prøve og slutte og tenke så fælt på hva alt koster.. Det er bedre at jeg lager et kort jeg virkelig liker, en ti jeg synes er helt greie.. Så nå har jeg laget 5 kort hvor jeg har prøvd så godt jeg kan og hente frem mine ideer om hva jeg synes er lækkert.. aa_icon_biggrin 
Så her kommer de på rekke og rad fremover :-)







Kortet er 6"x6"
Papir : Kartong fra lagerutsalget
           Designapir Mønstret -  ???????
           Tagen er designerark fra My Minds Eye.
Perlerswirl : ????
Stempler : Swirl fra Inkadinkado
                 Tekst fra ????
Blomster : Grønn prikkete - Prima
                 Grønn - Prima
                  Rose - WildOrchCrafts.com

3 kommentarer:

  1. Tror nok disse blomstene også er Prima. Det grønne arket som er med sjatteringer i, er fra MME (My Minds Eye). Hvis det med mønster på hadde sånne sjatteringer på baksiden, er det også MME.

    SvarSlett
  2. Det med mønster er hvit på andre siden.. :-)

    SvarSlett
  3. Swirlstemplene er fra ei av stempelplatene til Inkadinkado. Et av de stemplene eg bruker flittig selv

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)