tirsdag 12. april 2011

031/100

En av mine beste venner har blitt mamma. Og når det lille knøttet skal døpes, så lurte hun på om jeg kunne lage innvitasjonene.. Det er jo så så så hyggelig og bli spurt, så her er mitt forslag til utseende.. Hva synes dere ?




Kortet er 6"x4 1/4"
Papir : Designpapir - Mener dette er Quartz fra KaiserCraft
Stempel : Dåp -  fra North Star Stamp
               Bamsen  - Magnolia
               August - Norsk stempelblad
               Billett - ??????
Blomst : ????
Bånd : 3mm silkebånd
Hjørnestanse fra Fiskars

Jeg blir super takknemlig om noen kan hjelpe meg med produsentene av ting jeg har satt ? ved.

98% av mine ting er nemlig kjøpt brukt inne på scrapping.no, så jeg hvet virkelig ikke hvor ting kommer fra.
 Og en av de tingene jeg setter stor pris på når jeg leser andre sine blogger er at de skriver produsenten på ting ! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)