onsdag 8. juni 2011

utfordring

Da ha jeg endelig fått tatt bilder av kortene jeg lagde på Grorudtreffet. Jeg la de jo igjen hos broren min, så har tatt litt tid det her..
Dette kortet er en liten utfordring til meg selv. For mine snille naboer på treffet ga meg en del ark, så da tenkte jeg at jeg skulle bruke de.. Så alle kort frem til nr 59 er med i denne utfordringen :-)




Kortet er : 7 1/2"x4"
Papir : Utvendig - 5thAve - Making Memories
           Innvendig - ???????
Stempel : North Star Stamp


Jeg blir super takknemlig om noen kan hjelpe meg med produsentene av ting jeg har satt ? ved.

98% av mine ting er nemlig kjøpt brukt inne på scrapping.no, så jeg hvet virkelig ikke hvor ting kommer fra.
 Og en av de tingene jeg setter stor pris på når jeg leser andre sine blogger er at de skriver produsenten på ting ! 






1 kommentar:

  1. Dersom det sorte arket er utskjært, så tror jeg det er Making Memories 5th Avenue

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)