onsdag 21. september 2011

Du er en knupp

Var på polet i går for og få tak i gave eske i tre.. Det finnes ikke lenger. Men man får sånn tre eske om man kjøper konjakk til 700 spenn da.. Men hva i fandens navn skal jeg med det.. Hehe.. Men en av de ansatte var bare supersnill, han ville ha konjakken, men ikke esken. Så om jeg kom tilbake idag skulle jeg få esken. Synes han fortjene et kort for det.. Så her er det.. Og hva jeg skulle med den treesken kan dere se om en stund her i bloggen min.. :-)



Kortet er 5 1/2"x4 1/4"

Papirene jeg har brukt er ; BasicGrey - Lulu, Ardornit - Dark Confection, Daisy`D - Antique Document
Stemplet er egentlig et stempel det står Tusen takk du er en knupp, men jeg stemplet bare du er en knupp, fra norsk stempelblad. Blondebåndet er fra Kuttut.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)