mandag 3. oktober 2011

Rampunger

En av utfordringene på Casa listen var tre bilder.. Jeg er en kortlager så bilder hadde jeg jo ikke med meg. Men fikk tre bilder av unga til kusina mi, og lagde en LO av de. Så i denne LO er utfordringen : 3 bilder, bonbon bånd og avis/bok papir.

Er fornøyd med deler av den, så denne blir nok laget på nytt etterhvert.. Men synes jeg må legge ut orginalen når den er laget.. For det er jo et forsøk på og lære seg noe.. :-)



Papiret er fra Papirdesign og heter ; Og du er like så...Knapper er fra lageret til bestemoren til naboen, hehe. Bokpapiret og bonbon båndene er også naboens.Tittelen er stanset ut med epic six til naboen, mens den andre teksten er fra et ark med klistremerker fra authentique fra mitt lager.. hehe..

2 kommentarer:

  1. Denne var kjempefin! Likte veldig godt de revne kantene på bildene. Annerledes og tøft! Oppsettet var knall, og malingen bak bildene var veldig stilig.

    SvarSlett
  2. Go gutta mine:) Tuse takk for at du har laget en så utrolig kul lo av gutta mine:)
    syntes du må fortsette med lo`er:)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)