søndag 5. februar 2012

The challenge... ;-)

Sitter da og skravler med min gode venninne Monica på telefonen, og hun får det for seg at nå skal vi scrappe synkront. Så hun foreslår at vi tar et kort av Kristina Werner og lifter det..
Morsomt og se hvordan to så forskjellige scrappere som meg og Monica tolker et slik kort :-)
Så her er da mitt og gleder meg til og se hennes.. Bloggen hennes finner du forresten HER.

Kristina sitt kort.


Stillig eller hva..... ;-)
(Lat som om du ikke ser den veldig rette og fine stripla linja mi.. *flirer* )

Kortet er standard A2
Og alt papir er fra Imaginisce - Backstage pass



2 kommentarer:

  1. For en morsom ide!!! Og kortet ble kjempefint!!

    SvarSlett
  2. For en stilig ide! Kult kort du har laget. :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)