onsdag 14. mars 2012

KOM oppgave 1

Mitt første bidrag ble jo avvist, og er vist frem litt lenger ned her.. Her er mitt andre bidrag til KOM. 
( KOM - er en uhøytidlig kort utfordring på www.scrapping.no)
Hurtigscrappet, men egentlig fornøyd. Burde nok ha distresset blomstene så de hadde syntes på bilde.. Men de er skikkelig fine i virkeligheten altså. Og jeg fikk hele 1 stemme..... i siste liten.... :-) Så tusen takk til deg som stemte på meg.. Superklem sendes din vei :-)


Kortet er standard A2
Papiret er fra MME - Los and found sunshine collection.

Og til sist vil jeg veldig gjerne takke kreativ hobby som sponser KOM





3 kommentarer:

  1. Snyggt!!
    Effektfullt med glittret

    SvarSlett
  2. Velig fint kort. Liker godt de arken som ikke trenger masse pynt. Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  3. Kortet ditt var kjempe fint, herlig søm og farger.
    Klem fra meg:))

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)