onsdag 4. april 2012

Monokromt vennekort

Igjen må jeg jo bare delta på KOM.. Du kan også det inne på scrapping.no.

Oppgaven denne uken var :

Denne uken har jeg blitt bedt om å lage en snill oppgave. Og hva er vel snillere en og lage et kort til sin beste venn?
Denne uken vil jeg at dere skal lage et kort til en venn. Det skal klart komme frem på kortet enten ved tekst eller bilde/stempel. Om det er et savner deg kort, setter pris på deg kort, eller glad i deg kort. Eller kanskje en invitasjon til kaffe snart, kino snart? Ja her er mulighetene mange.

Og her er da min tolkning :-)


Kortet er standard A2
Jeg har brukt craft kartong på hele kortet.
Stempelet er fra Kort og godt.
Embossingen fungerte ikke noe særlig, men det står ; 
Gode venner er som stjerner, det er ikke alltid du ser de, men du vet at de er der.


Og til sist vil jeg takke sponsoren til konkurransen som sponser oss med herlige stempelpremier.
Tusen takk til kreativ hobby !




2 kommentarer:

  1. Enig i at dette er en snill oppgave, men den likevel være vanskelig nok :)
    Synes ditt craftkort var skikkelig flott - selv om det var enkelt i sitt oppsett. Likte det veldig godt.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)