onsdag 9. mai 2012

Gratulerer med dagen mamma


Gratulerer med dagen mamma
SUPERGLAD I DEG

Så noe måtte jeg jo da gjøre.. Kort har jeg jo selvfølgelig laget. Men i tillegg har jeg også gjort noe annet jeg ikke har gjort på noen år..
Jeg har baket kake.. Etter oppskrift fra -Merete-. Så tusen takk til Merete for oppskriften. Så håper jeg den smaker når tiden kommer for og spise den.. I skrivende stund er den nemlig enda litt varm :-)



Kortet er standard A2
Papir fra DCWV
Stempel fra Stempelglede
Bånd fra Stamping Up



Edit : Kaka var bare heeeeelt fantastisk... mmmmmmmmmmmmm

4 kommentarer:

  1. Kaka så god ut. Enkelt og flott kort :)

    SvarSlett
  2. Så koselig hilsen til mammaen din!
    Tusen takk for hyggelige kommentarer i bloggen min, setter stor pris på det! Er ikke så flink til å "reklamere" for den, så det må jeg nok jobbe med...
    Jeg husker dessverre ikke hvor det stempelet du lurte på kommer fra (er så dårlig til sånt...), men jeg kjøpte det på Bikuben, og det var et sett med fire stempler i pakken.

    SvarSlett
  3. Det kortet var stilig. Og kaken sikkert god!

    SvarSlett
  4. Så flott du har gjort det til din mammas fødselsdag :) Det kortet var lekkert!
    Kaka ser jo superdigg ut også og at den er god, det vet jeg ;-)
    Bare koselig å dele oppskrift.
    Ønsker deg en flott uke!
    Klem, Merete

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)