mandag 17. september 2012

KOM - Uke 1

Da var KOM igang igjen inne på scrapping.no. Og er du ikke medlem der bør du gå innom og melde deg inne. Det er en hærlig gjeng med kreative mennesker der inne.

Oppgaven den første uken hadde følgende lyd :
Alt du lager må komme i tallet 3, unntagen basen.

Så her er mitt bidrag, prøvd meg på velum for første gang, og det ble mindre vellykket, ser at man må ha et spesielt lim til det. Men siden resten av kortet er litt grunge så lot jeg det være:-)
Tusen takk til alle som stemte på meg, og inn i finalen.. Gode klemmer oversendes!


Stempelet er fra Scrapmagasinet.no Tror ikke det er flere igjen. 
Men hunlager slike stempler innimellom, så det lønner seg og følge med, 
så kan man få seg et stempel ikke alle andre har :-)
Papir: Basic Grey.





2 kommentarer:

  1. Ett utrolig koselig kort! Og det stempelet var skikkelig fint - tror jeg må følge med litt inne på scrapmagasinet ja!!

    SvarSlett
  2. Flott kort (igjen!) - ta deg en tur innom bloggen min, jeg kunne ikke gå forbi deg når jeg skulle dele videre awarden :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)