onsdag 19. desember 2012

Gavekort tutorial

Må skyve litt på kort fremvisningen min her. For datoen for når jeg har DT innlegg på scrappaloss har blitt flyttet. Så i all hui og hast måtte jeg lage en i natt.. Ikke noe uvanlig der med andre ord *flirer*

Synes det begynner og bli vanskelig og lage tutorials sa det ikke kommer noen ønske til hva menneskene vil se. Men prøver meg frem. Denne gangen lagde jeg gavekort. En som det finnes 100 vis av tutorials på, og jeg aldri har sett før, og flere forslag til lukking, og hva man bør passe på.. Så håper jeg at jeg på nytt har klart og inspirere minst 1 person :-) Om du vil se tutorialen finner du den HER.




2 kommentarer:

  1. Mej inspirerar du i alla fall....fina varianter av presentkorts kuvert allihopa, men den med perforeringen är ju favoriten riktigt rolig!
    Ha det gott!

    SvarSlett
  2. Så flott gavekort! :) synes du er flink til og lage tutorials, flink til og forklare og bra bilder :)
    Synes denne nissen til maja er så fin! Har brukt den masse selv. God Jul!! :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)