mandag 17. desember 2012

KOM Uke 11

Nest siste uke i høst/vinter KOM på scrapping.no

Denne uken var oppgaven : Bruk billetter (stempel, dies, ekte kinobilletter, flybilletter, eller lag dine egne billetter)

Og skulle leveres 19.november.

Den 19. november skulle jeg egentlig være hjemme. Men alt skjer ikke slik man planlegger. En liten hærlig tøtte sto med sine blå glugger og blunket pent til meg i Oslo, spørsmålet var om jeg kunne bli noen dager. Og slik ble det. Jeg ringte min kusine og sa hun måtte hjelpe meg.(Hun scrapper nemlig, så der finnes det scrappesaker ;-)) For her har jeg da lovt og bli i Oslo. Samtidig hadde jeg jo innlevering på KOM. Og i tillegg til det hadde jeg sagt ja til og være med på julestafetten inne på Scrapping.no. Så måtte lage 2 kort, og en tag. og det på et par timer.. Whiiii, i did it. Om resultatet ble så bra er en helt annen sak. *flirer*

Her er KOM kortet, de to andre kommer et til onsdag og et på fredag. Må jo fordele det litt utover, så det kommer innlegg herfra jevnlig :-)





Og takk igjen til KREATIV HOBBY for at de er sponsorer



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)