fredag 15. mars 2013

Hexagon egg - tutorial

Dette er et innlegg laget til Scrappaloss :

Først må jeg bare si Unnskyld!

Det er Torsdag og klokken er halv tre på natten. Jeg er trøtt og på vei inn i sengen. Og hva kommer jeg på... HERREGUD det er min tur til og inspirere i morgen tidlig. Så ja, da var det bare og sette seg ned og lage en tutorial da. Jeg hadde gudskjelov bestemt meg på forhånd hva jeg skulle lage. Og jeg fikk hjelp på treffet jeg var på forrige lørdag med og lage en litt enklere"mal" en jeg hadde tenkt. Så takk til Lisbeth som har hjulpet meg med dette. Og takk til jentene på scrapping.no for og finne en tutorial jeg kunne lage som jeg faktisk ikke kunne finne på nett.
Men jeg må bare si at med litt mer krefter og nøyaktighet blir nok ditt egg litt finere enn mitt :-)
Men Ole Lukkøye er her, så vanskelig og dekorere fint ;-) Så jeg legger ved et bilde av originalen som en av jentene ga meg. Så det vi skal lage i dag er :





ScrappaLoss er jo lagt ned, så tutorialen finner du på min side HER

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)