onsdag 23. oktober 2013

Enda et høstkort.

Har to printere, og begge har tatt kvelden.. Arrrgggg. Så blir ikke digitale motiver herifra på en stund, annet hva jeg allerede har liggende, og det er ikke mange. Men da må man jo se sitt snitt til og ta frem gummistemplene sine igjen :-)

Synes høstpapirene til Maya er så flotte, så når jeg hadde de fremme måtte jeg bare lage et kort til, og motivet ble også malt en gang til, flotte, flotte farger altså. Har normalt problemer med orange. Men ikke denne formen for orange av en eller annen merkelig grunn. :-)


Papir : Maja Design - Walking in the forest
Motiv : Gorjuss - Malt med distress
Tekst - North Star Stamp
Punch - Word window punch

Jeg deltar hos My besties Norge med dette kortet.




2 kommentarer:

  1. Så sött!! Jag önskar att jag kunde färglägga.... men icke :) Jag får titta på andras kort med färglagda stämplar istället.. Ha det gott!!

    SvarSlett
  2. Kortet ditt er kjempeherlig!!
    elsker fargene, og kraftpapiret mot det orange ble veldig bra!

    Takk for at du deltar i denne utfordring hos My Besties Norge
    Vi ønsker deg lykke til – og håper du blir med oss flere ganger!
    klem fra
    Eva Gro
    My Besties Norge

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)