fredag 15. november 2013

Ny utfordring hos Nordsalten hobbyklubb

Da har vi i Nordsalten en ny utfordring. Og utfordringen denne gangen er LYS.  Vi i designteamet fikk noen fantastiske stempler av vår sponsor - The Paper Shelter . til og leke oss med. Og jeg synes denne dragen er bare helt fantastisk. Men det skal sies at det ble masse tull for meg denne gangen altså. Printeren min har jo slått seg vrang, men fikk da til slutt printet ut denne dragen. Og siden jeg maler med distress embosser jeg motivene med en gang de kommer ut av printeren. Og jeg klarte da og helle hvit embossing pulver over isteden for blank. Så etter mye om og men så fikk jeg dragen printet ut på nytt, og her er resultatet :




Motivstempel: The paper shelter - Dragon`s Birthday
(malt med distress)
Tekst stempel: North Star Stamp - Småtekster,word window punch


Og siden ingenting kastes her i huset så måtte jeg lage et kort med det feil embossede trykket. Men synes ikke det ble så ille jeg. Vanskelig og ta bilde av, men som alltid så er ting så mye finere i virkeligheten en på bilde når det gjelder denne hobbyen her :-)



Motivstempel: The paper shelter - Dragon`s Birthday
(Malt med distress og twinkeling H2O)
Papir: Authentique - Blissful


4 kommentarer:

  1. OMG Lena,,,,what a beautifuol and really adorable image and all over stunning coloring,,,,,woww,woww,,, my favo one your second one, I am falling in lovw with the cute little dragon,,,,and these soft tones,,,,applauses

    SvarSlett
  2. Fabulous! Love the bright cheery colors you've used in both cards. Great work

    Shelby

    SvarSlett
  3. Så morsomt og lekent kort. :) Digger det stempelmotivet.

    SvarSlett
  4. Så morsomt og lekent kort. :) Digger det stempelmotivet.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)