onsdag 18. desember 2013

Fortsatt tid...

Tenkte jeg skulle delta på skisseutfordringen til Sketchy colors, så satt i hele går og lagde kort til dette. Skissen fikk meg til og rive meg i håret, og spise neglene ned til neglebåndet. For jeg synes skissen var så vanskelig denne gangen. Men etter mye om og men så fikk jeg det til og ble superfornøyd. Husket ikke klokkeslettet for levering så gikk inn og tittet på det, for bildet måtte jo taes i dag mens det var lyst. Og hva ser jeg da.... Vrææææææl, jeg har sett feil på datoen. Det skulle vært levert på lørdagen... Ja ja, men da har jeg et nytt kort i samlingen ialefall, og jeg kan være stolt av at jeg ikke ga meg før jeg fikk det til :-)


Motivstempel: Kraftin`Kimmie - Charlotte
Tekststempel - North Star Stamp - Hørte akkurat fra julenissen

Og skissen jeg brukte er denne: 




1 kommentar:

  1. Huffameg, så kjedelig... Men flott kort med artig motiv, som du sikkert kan gi bort nå før jul! God Jul :-)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)