mandag 16. desember 2013

Gingham love

Ja det er utfordringen hos A Day For Daisies akkurat nå. Så jeg har brukt en skisse fra C4C og lekt meg.

 ------------------

Yes, thats the challenge at A Day For Daisies at the moment. Så i have used a scetch from C4C and played along. (Text on the card says : Life must be lived faced forward, but understood backwards)


Papir: Papirdesign - ti små tær
Motiv: A Day For Daisies - Sleepy Boy
Tekst stempel: Ukjent

------------------

Paper: Papirdesign - ti små tær
Image: A Day For Daisies - Sleepy Boy


Challenges i am joining :




Og jeg var så heldig at jeg vant denne utfordringen.. Yuhuuuu :-)


1 kommentar:

  1. Gratulerer som vinner av utfordring hos A Day for Daisies! Lekkert kort!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)