lørdag 1. februar 2014

CASAkos - Skisse

Denne helgen arrangerer forumet Casakreativ en kosehelg. Full av morsom utfordringer, og litt vin ;-)
I går var det tre utfordringer. Den ene og lage en tag, men innlevering i går, så den rakk jeg dessverre ikke. En strikkeoppgave, og jeg strikker ikke. Men så kom en skisseoppgave, og den heiv jeg meg på. Synes skissen så ut som skisse til LO, men det sto den kunne brukes til kort. Og jeg ble faktisk storfornøyd med kortet. Jeg som lager så enkle kort til vanlig, fikk meg virkelig en utfordring her.

Kom inn og bli med du og da vel... HER er vi ;-)


Ark: Pebbles - Basics
Stempel: North Star Stamp
Motiv: North Star Stamp
Tape: Panduro


Og dette er skissa vi måtte følge ;





5 kommentarer:

  1. Stilig kort, ble tøft å følge skissa.

    SvarSlett
  2. Skikkelig tøft kort Lena :) og skissa er jo fulgt til punkt og prikke!
    Klem Anita

    SvarSlett
  3. Dette ble kjempe tøft Lena. Ikke det jeg vanligvis forbinder med deg, men dette klarer du knall bra. Blir det lag på lag og masse stæsj fremover nå :)

    SvarSlett
  4. Ja, det var kjempe flott og annerledes fra deg.

    SvarSlett
  5. Wow! Så stilig! Dette var en kjempebra løsning på skissa, synes jeg :)
    :) Karen Elise

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)