fredag 21. februar 2014

Nybegynneren

Å være skribent er en stor oppgave føler jeg. Og jeg vil så gjerne gjøre det riktig og inspirerende. Og siden jeg er så glad i og lære bort denne fantastiske hobbyen jeg har, hva var da bedre en og lage en serie for nybegynnere?

Så det er nettopp det jeg har begynt med. I nettmagasinet The Paper Crafting.
Og jeg har ikke bare skrevet en artikkel, neida jeg har vært så tøff at jeg har laget en video til den til og med :-)

Så første artikkelen handler om hva du trenger for og starte, og artikkelen finner du HER.

Og her er kortet vi lager i videoen du finner i artikkelen :


Ark: Pebbles
Stempel: Kort & Godt


1 kommentar:

  1. Så fint at du skriver til nybegynnere, og det funker for meg som har holdt på litt også. Fine tips.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)