lørdag 15. februar 2014

Skisseutfordring hos Nordsalten Hobbyklubb

Da er det den 15 igjen, og det er min tur til og være med og inspirere inne på Nordsalten hobbyklubb.
Denne gangen er utfordringen og følge en skisse, en skisse jeg digger... Og kortet ble jeg faktisk veldig fornøyd med. Så nå gleder jeg meg virkelig til og se alt det fantastiske leserne lager.
Ta deg turen inn, og bli med da vel :-)
Du finner utfordringen HER



Papir : American crafts - The color of memories
Motiv : Tiddley ink - Flying high Anna Belle
Tekststempel: North Star Stamp - Word window punch 



7 kommentarer:

  1. Kjempe flott kort Lena! Ikke helt sånn jeg er vant til å se fra deg :)
    Ha en fin søndag :)
    Linda

    SvarSlett
  2. Så fargerikt og flott kort! :)

    SvarSlett
  3. Fargerikt og flott! Og det stempeltrykket var herlig.

    SvarSlett
  4. Kule farger og mønstre! Og prikken over i-en øverst til høyre!

    SvarSlett
  5. Fantastiskt läckert, färgglatt och fint!

    SvarSlett
  6. Det her kort er lige til at blive i godt humør af med herlige farver og nydeligt motiv.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)