lørdag 15. mars 2014

Utfordring #92 Nordsalten hobbyklubb

Denne gangen er oppgaven inne hos Nordsalten hobbyklubb - På hjul. En fantastisk oppgave synes jeg. Og skulle neste jeg ønske jeg mestret steampunk i de stilene der. For oppgavetekste satt i gang mange ideer i mitt hode. Men jeg har nok falt på det jeg storkoser meg med. Nemlig og fargelegge. Så her er mitt bidrag:


Papiret: Basicgrey - Kissing booth
Motiv: Weestamps - Rosie`s bike ride


Ta deg en tur inn og se på alle de andre fantastiske inspirasjons kortene fra de andre DT medlemmene. Og bli gjerne med oss og scrap. Gleder meg til og se alt det fine dere lager :-)





4 kommentarer:

  1. Det er så herligt når motiv og papir går op i en højere enhed som på det her supersøde kort. Og farverne er bare smukke!

    SvarSlett
  2. så fine høstfarger det var på motivet og kortet :D

    SvarSlett
  3. Veldig fint kort du har laget! :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)