mandag 17. november 2014

Kuttut sin skattekiste

Har du prøvd PPène til Kuttut, eller figurene som de selv kaller de? Om du har så vet du hvor fantastisk detaljerte disse er. Jeg ble så imponert at jeg holdt på og dette ut av stolen når jeg mottok de.

Jeg har vært så heldig at jeg fikk tilsend to av motivene deres, og dette er en av de.
Og selv om dette er langt fra min vanlige stil, og noe jeg aldri i verden ville valgt ut selv, så er jeg utrolig glad for at jeg fikk akkurat denne. For den trigget kreativiteten min, og ga mersmak <3



Motivet : Kuttut
Papir: We R memory keepers - White out
American crafts - Character
Stempler: Tekst fra Norsk stempelblad - 29b
Pil og stjerner fra Inque Boutique

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)