fredag 27. februar 2015

Et påskekort

Ja da er det ikke lenge igjen til påske, så kanskje greit og begynne med kortene slik at man ikke er ute i siste liten.. For det er ingen hemmelighet at jeg er helt rååå på og være ute i siste liten. Så det føles godt og faktisk være i tide for en gang skyld. men det er jo så enkelt når man finner så flotte dies som denne. Og vil du se mer av Kaboks kan du følge med på FB siden. De jobber med en nettside nå, og jeg gleder meg vilt til den er klar :-)

Jeg har laget et enkelt kort i kraft slik at det gule skal få poppet litt bedre frem.


Dien er fra KaBoks, og en forhandlerliste kan du finne HER
Min lille vakre kanin er fra TPC Studio
Alle bordene er punchet ut med punch fra EKSuccess


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)