onsdag 6. april 2016

Latter trenger vi mer av i hverdagen....

Da var det igjen min tur til og inspirere inne hos kaboks. En utrolig takknemlig jobb, for produktene er bare så herlige og jobbe med, og utfordrer meg til nye ting helle tiden. Denne gangen har jeg laget et kort, med tanke på og gi bort en gave, helt uten foranledning :-)


Papiret er et PL kort som jeg har kjøpt "brukt"
Stemplet er også kjøpt brukt, så aner ikke produsent.Fargelagt med Derwent artist pens
Men latter er en dies fra KaBoks :-)



Og har du masse kreativitet og dele, så heng deg med på utfordringen vår da vel. Konfirmasjon er tema, og det er vel på aller høyeste tid og begynne med de om man skal bli ferdig i tide er det ikke?

2 kommentarer:

  1. For et herlig kort! Så gøy med de to ballongene som stikker opp!
    :)

    SvarSlett
  2. Så artig kort, digget de ballongene som stikker seg frem :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)